Jan 10, 2018

ZAFUL CAMI TOP - BRETElAMA PROTIV ZIME

Minus i sneg nisu prepreke za nabavku letnjih komada odeće. Štaviše, oni su vrsta otpora zimskoj letargiji koja neke ljude itekako muči tokom ovih meseci. U to ime, predstavljamo cami top koji je u naše ruke došao sa sajta Zaful. Da podsetimo, nedavno je bilo reči o duksu sa ružama iz iste narudžbine. Ovog puta govorimo o laganijem odevnom predmetu koji je u ove krajeve doneo dašak mora i vedrog neba.


Na fotografiji sa sajta ovaj kami top delovao je jednostavno, a ipak vrlo elegantno. Posebno su mi se dopale tanke bretele i vezivanje oko struka koje razbija svojevrsnu monotoniju kada je ovaj komad u pitanju. Poručila sam ga u svetlo plavoj boji i veličini L.

Cena je 18.99 dolara, što je oko 1900 dinara. Trenutno nije dostupan, ali u njegovoj kategoriji Intimates for women možete pronaći druge lepe modele, koji u dobrim odevnim kombinacijama definitivno neće izgledati vulgarno. Zapravo, nije mi jasno zašto je uopšte ovaj top u toj grupi jer, po mom mišljenju, on nikako ne spada u veš.

Elem, stigao je baš onakav kakvog sam ga zamišljala. Ima V izrez i vezuje se sa strane. Trake su dovoljno duge da napravite lepu mašnu. Materijal nije tanak, već naprotiv prilično čvrst, sa blagim satenskim odsjajem. Bretelice nije moguće podešavati, što jeste nedostatak, ali ništa dramatično po mom mišljenju. Na dnu leđa ima kratak izrez iliti "rascep", što mi je zanimljivo.

Solid Color Wrap Cami Top - Light Blue L




Jedina stvar koja mi se nije dopala je veličina. Po njihovoj tabeli L odgovara broju 34 u evropskom konfekcijskom sistemu. Ne bih rekla da je to precizno zato što ja nosim upravo taj konfekcijski broj, a ovaj top mi je prevelik (što se možda na fotografijama ne vidi toliko, ali je činjenica). Verovatno je trebalo da se držim rimskih brojeva i poručim u najmanjoj, S veličini koju inače nosim. Problem sa nalaženjem prave veličine imala sam i prošli put - tada je kombinezon bio pretesan. Tešim se što ovog puta bar ima rešenja zato što je ovaj odevni predmet moguće suziti (predaću ga mami na prepravljanje).

Krajnji utisak - prilično sam zadovoljna i kvalitetom i izgledom ako uzmem u obzir cenu i mesto sa kog stiže. Ovo je vrlo sladak komad odeće za koji je sigurno da nakon sužavanja nikako neće samo stajati u mom ormanu.


No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly