Jan 3, 2018

UDOVOLJAVAMO KOŽI TOKOM PRAZNIKA - MARK SCRUB PILING

Kafeni pilinzi su već dobro poznati svima koji iole vode računa o nezi tela, ali su za mene bili nepoznanica. Ne samo oni - nijedan piling se u poslednjih godinu i po dana nije našao u mom kupatilu. Posle porođaja pomalo sam zapostavila oblast nege i šminke, te sam se oslanjala samo na bukvalno najosnovnije proizvode. Najzad je došlo vreme da to ispravim, i to Mark Scrub pilingom za lice i telo.


Veoma popularan kod blogera, ovaj proizvod je i u mom slučaju dokazao da slava nije došla bez osnova. Miris kafe mi se nije dopao, jer ga ne volim nigde drugde sem u šolji. Ipak, to je bila jedina stvar koja mi se u vezi sa njim nije svidela. Šta  jeste? Najpre, učinak. Koristila sam ga i za lice i za telo i podjednako je dobro vršio posao. Nakon ispiranja koža ostaje veoma glatka i nežna, pa čak i hidrirana, i to toliko da sam bila iskreno iznenađena. Zapravo, opet sam gledala njegov sastav, tragajući za nekom specijalnom supstancom, verovatno vrlo nezdravom, koja daje takav magičan efekat. Nije je bilo, što je druga pozitivna karakteristika ovog pilinga. To mi je bilo vrlo važno zato što generalno pokušavam da se hranim i negujem na što prirodnije načine. Mark coffee piling za lice i telo dolazi u minimalistički dizajniranom pakovanju od 200 grama. Kesica se može zatvarati i otvarati po potrebi, što je jako praktično. Mala količina je dovoljna za čitavo telo, što dalje znači da će pakovanje dugo trajati.


Cena ovog pilinga je 999 din, uz aktuelan novogodišnji popust. Mislim da njegove karakteristike itekako opravdavaju i punu cenu. Oni koji nisu ljubitelji kafe na sajtu Mark Scrub mogu naći pilinge sa mirisima citrusa, kokosa, čokolade i peperminta, kao i one posebno napravljene samo za lice ili usne. Čak bi i momci mogli da bace pogled na sajt ukoliko im nije strana nega kože posle vežbanja u teretani. Moj generalan utisak je da ovom brendu valja pokloniti poverenje i definitivno ću isprobati još neki njihov proizvod - svi ovi mirisi zvuče prilično primamljivo.

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly