Nov 9, 2017

DOKAZ DA SELENA GOMEZ VOLI ALKE KOLIKO I MI

Male, velike, tanje, deblje, lakše, teže, sa cirkonima, od zlata, srebrne... Iako su alke poznate kao minđuše sa lošom reputacijom ne možemo poreći da je 2017. njihova godina. Ukoliko ste ljubitelj društvenih mreža i svoje omiljene modne trikove pronalazite na instagramu onda definitivno niste mogli da ne primetite neke od XXL minđuša koje su obožavale zvezde instagrama poput Rijane i Kendal Džener. Ipak, jedna druga pop zvezda nam je više nego jednom oduzela dah svojim divnim alkama - Selena Gomez



Da li je lepa Selena konačno pronašla vrstu minđuša koje u potpunosti odgovaraju njenom obliku lica ili je samo zaljubljena u ove minđuše koliko i svi mi, ne znamo. Ono što sigurno znamo je da ne postoji prilika u kojoj lepa pevačica nije nosila ovaj očaravajući model minđuša. Na modnim događajima, u šetnjama, u kupovini, na venčanjima, u editorijalima, u reklamnoj kampanji, na snimanjima, na muzičkom festivalu... Gotovo svuda. Jedina razlika je bila u njihovoj veličini, debljini, detaljima, čime nam je kroz svoj primer održala kratku lekciju o alkama i svim njihovim varijantama. Svojom firzurom je stavljala naglasak na minđuše tako što smo često mogli da je vidimo sa kosom zabačenom unazad ili vezanu u nisku punđu ili rep. Ukratko, Selena Gomez je baš kao i svaka druga devojka, kada pronađe svoj komad nakita spremna je da ga ima u svim verzijama. Nama se čini da joj to odlično ide od ruke...










2 comments:

  1. Ma kakva loša reputacija, ja ih obožavam! :)
    I delimo ljubav prema nakitu, samo ja nekad zapadnem u neku "rutinu" pa kad stavim određene minđuše npr, ne skidam ih mesecima. I obožavam što me podsetite ovako nekim postom na nešto što mnogo volim :)

    ReplyDelete
  2. Hahaha, ali ironija zivota je da mi upadamo u tu rutinu stalno... Samo se zarad bloga podsetimo da moramo da budemo malo zanimljivije hahah inspirisemo se svi zajedno :)

    ReplyDelete

Follow Us @get_sparkly