Jan 13, 2018

DA LI SE U DR COLIĆ PROIZVODIMA KRIJE ELIKSIR MLADOSTI?

Započnimo ovaj tekst realno. Imam punih 28 godina, odnosno 29 u aprilu, i to je u najmanju ruku dobar razlog da svoj koži, kako lica, tako i tela, posvetim malo više pažnje nego do sada. Za Dr Colić kreme, verujem, da smo svi čuli odavno, ali je neverovatno da njihov kvalitet možete prepoznati gotovo odmah na osnovu ambalaže, mirisa, teksture same kreme ali da ipak na kraju ostajete zadivljeni onim što njihovi proizvodi čine za vašu kožu. Priznajem da moja koža nikada nije bila posebno zahtevna, ali sam sigurna da je itekako zahvalna što je njen prvi susret sa antiage kremama upravo ovaj sa potpisom doktora Colića.



Protekla dva meseca deo moje večernje rutine bile su Dr Colić Beauty Terapy noćna krema sa hijaluronskom kiselinom kao i Dr Colić antirid kremica, tako da slobodno mogu da kažem da je ono što ću reći o njima u ovom tekstu ne prvi utisak, već dobro iskristalisano mišljenje, zasnovano na iskustvu.

Obe kreme dolaze u staklenoj ambalaži koja izgleda jako fino, luksuzno i nekako već sa samim pakovanjem imate utisak da ugađate sebi. Noćna krema sadrži 50ml (cena: 1.999 din, izvor Lilly Shop) proizvoda, dok je u teglici okoloočne kremice 15 ml (cena: 1.199 din, izvor Lilly Shop). Ipak, rekla bih da ovi mililitri ne znače mnogo jer zapravo je za svaki 'tretman' dovoljno jako malo proizvoda tako da vrlo brzo steknete utisak da će krema trajati, trajati i trajati. Čini mi se da obe kreme mirišu slično, možda čak i isto, jako nežno, prijatno i iskreno na mene ovaj miris deluje umirujuće. Sa noćnom kremom dobijate i malu spatulicu kojom treba uzimati proizvod, jer svi znamo da nije najpametnije dirati ovakve proizvode direktno prstima. Ipak, ja ovu 'dodatnu opremu' i nisam nešto mnogo koristila. 

Pre ovih krema moje lice je bilo 'na' nekim dnevnim hidratantnim kremama, normalna je ka suvoj koži, ali sa izuzetno suvim područjem oko očiju. Po koja bubuljica se pojavi jednom mesečno i valjda bih sada trebala da se zahvalim dobrim genima jer borica nema ili su se eto samo te moje godine dobro sakrile. Uglavnom, to je koža koju ponekad zaboravite da čuvate, a koju bi kao takvu trebalo čuvati sa dubokim naklonom i zahvalnošću. Jako mi se dopalo što se kod oba proizvoda akcenat stavlja na prirodnim uljima kao glavnim sastojcima, s obzirom da takve proizvode za negu najviše volim, najčešće biram i imaju najbolji efekat na moj tip kože. 



Antird krema je namenjena nezi predela oko očiju i preporučuje se njeno nanošenje dva puta dnevno, ujutru kako bi se koža zaštitila od dnevnih spoljnih uticaja i uveče kako bi se koža nahranila i pojačala se prirodna obnova površinskih slojeva kože. Ova krema mi se dopala odmah. Već sa prvim nanošenjem imate osećaj vlažnosti, odnosno gotovo momentalne hidratacije, koju koža predela oko očiju upija i postaje elastičnija, nežnija i definitivno izgleda zdravije. Koliko je ova krema poboljšala kvalitet moje kože u predelu oko očiju postalo mi je jasno posle nekih mesec, mesec ipo dana kada sam nanela prajmer, puder, jedan korektor, drugi korektor i sve to setovala i odjednom ovaj deo ispod oka je izgledao savršeno glatko iako bi se ranije svi ti slojevi zavukli u sitne borice suve kože


Noćna krema nije ostavila tako sjajan utisak na prvi susret. Iz nekog razloga prvih par nanošenja bila su jako neprijatna jer sam imala utisak da je krema preteška za moj tip kože. Nisam imala osećaj masnoće, nije delovalo kao da koža možda ne upija kremu, jednostavno imala sam osećaj težine kao da neka nevidljiva maska na licu. Onda sam shvatila da je samo potrebno pravilno 'dozirati' količinu kreme za vaš, odnosno moj tip kože. Meni se manja količina pokazala bolje, efekat je lepši, nema težine, dok imam utisak da kada sam nanosila više kreme nisam mogla da je lepo utrljam. Međutim, već treće ili četvrte večeri taj osećaj je u potpunosti nestao i odjednom sam imala utisak kao da je ovo najsavršenija krema za mene. Lagana, hidratantna i sa neverovatnim efektom momentalnog umirivanja kože. Jednostavno imala sam momente sa upaljenim tačkama na licu i ova krema je umirivala crvenilo odmah a ujutru su upale ili bubuljice bile takoreći neprimetne. Koža je elastičnija, i ujutru zaista vidite da koža izgleda nahranjeno. Dugoročno ćete primetiti da su znaci umora manje primetni, koža zaista izgleda svežije, a vrlo brzo i slede komplimenti da koža takoreći blista.



Za Dr Colić 2 u 1 hidratantnu masku ( cena: 329 din, izvor Lilly Shop) sam već čula ranije u vlogu neke od domaćih blogerki i znam da sam je odmah stavila na listu za kupovinu, ali sam je zatim nekako smetnula s uma. Vrlo lako padam na sve što na sebi ima veliki natpis 'hidratacija', tako da sam jedva čekala da probam i ovu masku.

Radi se o sheet maski koja je prilično dobro natopljena serumom koji ćete imati svuda po rukama dok je nanesete. Ipak, čini mi se da sama maska 'rasklapa' brzo i jednostavno, ali je podešavanje prilično dosadno. Lično imam utisak da je maska bila velika za moje malo/manje lice pa mi je trebalo dobrih 10-ak minuta da izravnjam preklope i nabore, koliko god je to bilo moguće. Međutim, dok je maska na licu prilično je prijatna, nema peckanja, zatezanja, i tih 20 minuta koliko je preporučeno za njeno držanje na licu prođe vrlo brzo.

Kada sam je skinula rekla bih da nije bila potpuno suva, ali je koža upila zaista veći deo proizvoda sa nje. Prvo što sam primetila je da su inače jako tamni podočnjaci momentalno bili osveženi, izgledali su zdravije i manje tamno, toliko da bih se usudila da kažem da se primećivala razlika u delu gde je stajala maska i dela koji nije obuhvatila. Celo lice je imalo zdrav sjaj, svežinu, koža je nežnija na dodir i elastičnija. Verujem da redovno korišćenje ove maske itekako pozitivno utice na kvalitet kože pa sam sigurna da ću je kupiti.
Inače u pakovanju ostaje fina količina proizvoda pa ne zaboravite da pokupite to i da nanesete na vrat i dekolte jer će vam sigurno biti zahvalni.

Kada bih morala da ocenim svaki proizvod pojedinačno, ali i sve zajedno, ocena bi bila petica i to sa aplauzom. Kreme su prilično lagane, nisu masne, hrane kožu i posle redovnog korišćenja primećuje se da dobija fin, zdrav izgled. S druge strane jedna maska i jedna upotreba nisu dovoljne za potpun utisak, ali je prvi svakako odličan. Ako je 'nahranila' moje tamne podočnjake, onda ne zaslužuje ništa manje od velikog 'bravo, hoću opet još'.

Da li ste probali neki od Dr Colić proizvoda i kakvo je vaše iskustvo?

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly