May 10, 2017

IDA PRESTER: KAKAV NAKIT, KAKVI BAKRAČI!

Na jednoj strani Rio, na drugoj Roko, a tu negde između dva dečačića divna Ida Prester, mama koja živi muziku, Hrvatica koja je život preselila u srpsku prestonicu zbog ljubavi, ime po kome (vrlo dobro) znamo Lollobrigidu. 
Sveže, britke i kratke odgovore poslala nam je ova fantastična žena koju je zadvoljstvo slušati i kad govori i kad peva.


 Ima li mama dva deteta vremena i energije za usklađivanje nakita sa odećom i zašto ne? 
 Šalim se, ima li stvarno?

Mama dva djeteta nema vremena nokte odrezat, kakav nakit kakvi bakrači.:) Jedino za nastupe i vođenja emisija moram se malo pribrati pa poradim na kombinaciji.


Opiši savršeni komad nakita.

Kao i odjeće - onaj koji razveseli ljude i nasmije ih, nešto sumanuto i zabavno.


Šta misliš o trendu sa čoker ogrlicama?

 Morala sam guglati šta je čoker :)). Malo mi je to pre 90-ies, ja sam klasična 80ies djevojka, mislim da bi mi se štitnjača upalila od ovog na vratu.


 Ako bi morala da odlučiš između prstenja i ogrlica šta bi odabrala? Zašto?

Naušnice, to mi najdraža vrsta nakita. 


Možeš li da naslutiš u kom će pravcu ići trendovi sa nakitom u budućnosti?


Nemam pojma, vjerojatno u wearables - kombinaciju tehnologije i nakita, povezan nakit s aplikacijama na telefonima, ukras a ujedno mjeri vitamine, sunčanu radijaciju, potrošnju kalorija...Nakit koji ima neku funkciju.


Postoji li komad nakita koji je tebi od velike sentimentalne vrednosti?

Volim jako ogrlicu - sataru i naušnice - noževe hrvatskog brenda O tiger. s njima sam prošla pola Balkana, Exit, Sea dance, Shengenfest... Kad nađem neki komad koji mi se bas sviđa, ne ispuštam. 


 Najčudniji komad nakita koji si ikada videla?

Piercing na klitorisu. Nikad uživo doduše. I dalje mi nije jasno.. Zašto??


Šta misliš o nakitu za muškarce?

Može sve, ako ih veseli. Imaju i oni dušu.


 Kakav nakit biraš za scenu, a kakav si nosila kao mala?

 Za scenu - što veći, uočljiviji i bombastičniji, kao mala - isti kriteriji. Na sceni sam upravo da ne bi morala odrasti.:)


Minimalistički ili glamurozan?

Glamurozan ili nikakav!


No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly