Mar 20, 2017

POVRATAK PRIRODNOM IZGLEDU UZ INGRID IDEAL FACE CONTOURING PALETU

Praktične palete za lice, koje sadrže hajlajter, bronzer i rumenilo (koje odgovara svakom tenu) zvuči po malo idilično i navode na pitanje da li je takav univrrzalni trio moguć. Gotovo svaki kozmetički brend upustio se u avanturu kreiranja jednog takvog praktičnog tria, sa manjim ili većim uspehom. Da li je Ingrid kozmetika sa svojim Face Contouring paletom uspela u tome?



Iako neki pronalaze mnogo zamerki kada vide plastično pakovanje, ja lično nemam tih problema jer ovakvo pakovanje smatram lakšim i praktičnijim za nošenje u torbi. Svakako da je kruta plastika, sklona pucanju pod pritiskom ali ovakve palete konstantno vučem u torbi i nikada nisam imala problema sa njima. Na poklopcu pakovanja jasno je istaknut naziv, odnosno svrha svakog od proizvoda u kutiji, zbog čega bih rekla da je paleta idealna za početnike koji tek otkrivaju prednosti svakog od ovih proizvoda,a osim toga svi proizvodi ostavljaju suptilan trag i nećete preterati sa bilo kojim od njih. Istovremeno dopada mi se to što sa njom dobijate prirodan izgled koji je idealan za svaki dan.

Iako mi je prvi utisak bio da proizvodi nisu najsjajnije pigmentisani, tek posle dužeg korišćenja sam shvatila da ipak samo zahtevaju odgovarajuću četkicu i onda verujte mi... Sa mekanim četkicama dužih vlakana čini mi se da nisam izvlačila mnogo od pigmenta, ali sa kraćim i gušćim, nabijenim četkicama, kako ih ja zovem, sam uspela čak i da preteram sa rumenilom u nijansi koja se inače nije ni pokazivala na mom licu.

Miris je u najmanju ruku specifičan. Mene generalno miris Ingrid šminke podseća na miris šminke koju je moja mama imala mnogo godina pre. Rekla bih da je izuzetno puderast, možda čak i cvetan ali jako nežan. Zadržava se na licu par minita i onda se posle toga ili jednostavno naviknete ili izčezne.


Bronzer je gotovo savršen za ono što ja zovem 'zagrevanje lice'. Zdrava, bronzana topla nijansa posle koje će vam lice izgledati kao dotaknuto suncem. Nije od onih nijansi kojima ćete moći da konturišete, barem ne ako imate ten poput mog, ali je bronzer kao bronzer odličan u svojoj osnovnoj nameni. Takođe, ovu nijansu bih predstavila kao savršenu prelaznu nijansu između konturisanja i rumenila. Ja koristim i kao senku u pregibu oka. Suptilan kakav jeste divan je za svakodnevnu šminku. Iako naspram svetlosti u njemu vidite malo sjaja na licu je potpuno mat.

Rumenilo je nežno ružičasto i jedna od nijansi koja je idealna za svetliji ten, ali na mom ono jednostavno ne pokazuje svoju boju i više do izražaja dolazi suptilan sjaj koji ima.  Boju uspevam da izvučem već pomenutom vrstom četke i onda je boja nežna, takoreći zdrava ali nije ono na šta sam na ja navikla, pa slobodno mogu reći da sam ovom proizvodu pristupila sa dozom predrasude. Ipak na devojkama svetlije puti ova nijansa izgleda božanstveno.

Kada su hajlajteri u pitanju rekla bih da sam njihov fan. Hajlajter iz Ingrid Face Contouring trija je bele boje, i tako izgleda na licu, beličasto, dok u pakovanju i na svoču izgleda kao boja šampanjca, odnosno bež. Ima baš dosta šimera. Za razliku od ostatka palete nije svakodnevan jer sa njim ćete imati pun sjaj koji se vidi iz svemira, a to... To nije za svaki dan. Ovaj hajlajter vam neće dati onaj sjaj iznutra ili wet look, već će biti jasno da na licu imate beličati šimer. Čini mi se da i on lepše izgleda na svetlom tenu jer na mom maslinastom izgleda kao bela šimerasta linija na vrhu jagodica, a kada pokušam da je ublažim dobijam šljokice po čitavom licu.


Iskreno, ni sama ne znam kakva bi bila krajnja ocena za ovaj trio. I mada iz svega napisanog ne izgleda kao proizvod koji ću kupiti, moram priznati da redivno posegnem za njom pri šminkanju. Pre svega zbog bronzera čija suptilnost i topla nijansa mi se jako dopadaju. I dok bi neko možda rekao da su proizvodi loše pigmetacije ja kažem da su namenjeni svetlijem tenu, pa samim tim ne stoji da su univerzalni. Zatim idealna je za kreiranje prirodnog izgleda i, na kraju zahteva odgovarajuće četkice za rad. Sve u svemu, zanimljiv trio u velikom pakovanju pa iako se desi da ikada potrošite bronzer, sa hajlajterom ili rumenilom teško da ćete doći u tu situaciju. Ipak ono na šta me je ova paletica podsetila je da je vreme da se vratimo prirodnom izgledu koji smo pomalo zaboravile. A početak proleća je idealno vreme za to, zar ne?


2 comments:

  1. Gde ima da se kupe Ingrid proizvodi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ingrid proizvode mozete naruciti preko sajta http://www.kozmetikaiparfemi.rs/ medjutim, ja njihove proizvode nalazim i u lokalnoj, maloj, privatnoj apoteci tako da pretpostavljam da ih ima i u slobodnoj prodaji... Samo ih treba uloviti... Svakako vredi ih probati, jer se za tu cenu dobijaju stvarno odlicni proizvodi 😚

      Delete

Follow Us @get_sparkly