Sep 8, 2014

Jelena Višnjić - Obožavam nakit sa perjem

Jelena Višnjić je jako brzo osvojila srca mnogih devojaka koje modu prate kroz blogove. Njena neposrednost, skromnost i prizemnost omogućili su da bude prepoznata kao jedna od nas, kao ona koja voli odeću ali koja kao sasvim obična devojka rado potraži jeftiniju alternativu svojim modnim željama onda kada joj budžet ne dozvoli drugačije. Njen nakit vrlo često ima blagu boho notu, i onda kada su odevne kombinacije vrlo moderne, pa čak i urbane. Jer to je ona, optimistična boho devojka koja se sasvim dobro nosi sa novim trendovima i uspeva da ih prilagodi sebi, te je tako dospela i do italijanskog Voga i Vanity Faira. I upravo sve to su bili ubedljivi razlozi da o nakitu proćaskamo sa devojkom koja stoji iza bloga  Diotima


Prva asocijacija na nakit?
Ogrlica.


Da li su biseri rezervisani za određene godine?

Nisu! Bisere mogu da nose dame bilo kog uzrasta, ali to je glavni uslov – bisere mogu da nose samo dame.


Novi trendovi u nošenju nakita se svakodnevno smenjuju, počeli smo od midi prstenja, preko earcuff, handcuffa, pa do najnovijeg septum pirsinga. Koji se tebi lično najviše dopada?

Earcuff, ali u indijanskom fazonu, sa perjem! 


Da li si pokušala da sama praviš nakit?

Posto nemam bušene uši, svaki put kada kupim minđuške, sama namestim klipsu! I to je to. Dalje od toga ne idem, totalni sam duduk. Zato se divim svima koji prave nakit.


Koliko razmišljaš o nakitu i aksesoaru uopšte prilikom osmišljavanja outfita za blog, a koliko im pažnje posvećuješ tokom svakodnevnog odevanja?

Zavisi zaista, nemam neki ritual. Neki put imam odevnu kombinaciju na umu i onda samo bacim pogled na nakit da vidim šta bi mi išlo uz nju, a neki put podredim celu kombinaciju određenom komadu.


Koliko često kupuješ nakit i da li ga kupuješ spontano ili po potrebi?

Spontano! Zapravo jedini način na koji kupujem nakit je taj da kada vidim nešto što mi se sviđa bilo u radnji, bilo na fb strani, kupim na licu mesta / pošaljem poruku u inbox , ili, ako sam se nameračila na nešto malo skuplje, pitam da li će biti sniženja i onda se vratim po njega prvom prilikom.


Da li se sentimentalno vezuješ za nakit?

Imam dva draga komada, za ostale nisam vezana: prvi je mamina ogrlica sa srcima koja me podseća na jako lep period odrastanja, a drugi Claire’s minđuše koje sam kupila u Brajtonu, kada sam prvi put kao gimnazijalka bila u Engleskoj 2004-e. Njih možete često da vidite na blogu, skroz su u boho stilu, a doživela sam da me pre par nedelja oficijelni Claire’s Instagram profil podeli kao inspiraciju na njihovom nalogu, i to baš zbog tih minđuški – tačno deset godina nakon što sam ih uzela.


Da li si zadovoljna ponudom nakita kod nas ili ipak imaš faze kada patiš za komadima sa sajtova kao što je Etsy?

Mi imamo fenomenalnu ponudu, što domaću radinost, što skrivene dragulje sa starih buvljaka ili npr. tezgi ispred Starog Merkatora. Bacila sam brzinski pogled na svoje modne detalje dok sam odgovarala na ovo pitanje i rekla bih da je 90% stvarčica kupljeno u Srbiji. Ali takođe moram da dodam i ovo: ja sam Jelena i ja sam lečeni Etsy zavisnik! :D Taj sajt je zaista nešto posebno. Međutim, zbog budžeta zabranila sam sebi da idem na strane sajtove, sem Ebay-a, jer je on jeftin. Sa njega često poručujem.Zapravo baš ovih dana treba da mi stigne gorepomenuti indian-earcuff koji sam kupila za 200 dinara (sa sve isporukom!) 


Da li postoji komad koji priželjkuješ ove sezone?

Perjanicu! Pravu indijansku perjanicu! To želim već godinama doduše, ne samo ove sezone.


Minimalistički ili stejtment komadi? Zlato ili srebro? 

Divim se devojkama krhke i graciozne građe koje mogu da iznesu minimalističke komade, ja zbog svoje fizicke konstitucije (imam veliku glavu i fizicki sam stamena!) mogu da nosim samo stejtment komade, a da budu primećeni. 
Trik odgovor: belozlato!


Guilty pleasure?

Perje…Imam bespotrebno puno nakita od perja, što trakica za kosu, što minđuški, ogrlica, ma ne znam više ni sama šta imam od perja. Kazem ja, još mi samo perjanica fali!


Tvoje modno pravilo z adobar odabir nakita?

Kupujem samo onaj komad nakita na koji reagujem ovako: ,,Uuuuuu, kako je dobro!’’

1 comment:

Follow Us @get_sparkly