Jan 6, 2014

Recept za lepu kožu u novoj godini - pirsing i hidratacija

Nakita nikad dosta, kažemo mi. Daje dozu ženstvenosti, glamura, nežnosti, oštrine...Daje mnogo, sve u zavisnosti od komada koji se izabere. Kada pričamo o nakitu pirsing ne može da se zaobiđe, posebno ne kada su savremeni trendovi u pitanju. Kada ste već ukrasili uši, prste, zglobove šaka i  vrat što se ne biste bacili i na neko drugo parče kože? Pritom važi isto što i za sav ostali nakit - samo sa merom i ukusom. Kada se odlučujete za mesto na kome će biti pirsing ne mirite se sa siromašnim izborom koji se sastoji od pupka, obrve i nosa. Igrajte se, pronađite mesto na telu koje je vama važno i obeležite ga na ovaj nacin. Mi vas pozivamo da se u ovoj godini odvažite na taj korak. A onda i na još mnogo koraka napred.




  Uzgred, znate sta lepo ide uz ovako ukrašenu kozu? Nega, jer nikakav nakit ne popravlja utisak ako je koza suva, gruba i ispucala zbog hladnoce i vetra. I tu imamo par saveta. Pri prvom susretu sa Bugarskom ružom bile smo sumnjičave. Ne izaziva baš najpozitivnije asocijacije ta sintagma. ALI, bacimo mi pogled na sajt i....Prijatno se iznenadimo. Ima tu svačega - proizvoda za negu kose, lica, tela, parfema i to raznoraznih mirisa. Sem ruže, zastupljeni su i lavanda, maslina pa čak i probiotski jogurt. Nikada pre nisam čula da se neki kozmetički preparati baziraju na lekovitim svojstvima probiotskog jogurta. Ova linija je takva i namenjena je suvoj i osetljivoj koži. Iz Bugarske ruže kažu da su se za probiotski jogurt odlučili  zato što dobre bakterije iz njega doprinose regeneraciji ćelija i bore se protiv štetnih uticaja zagađenja. A još su im i svi proizvodi bez veštačkih boja, parabena, konzervanasa, aromata ili alkohola. Šta 'š više?


Najpre -  balzam za usne. Odlično ide uz one malene, slatke pirsinge iznad gornjeg ugla usne ili one ispod donje usne. Ili ovakve.

 Ide i uz praznične poljupce, što da ne. Tanan, sa simpatičnim poklopcem u obliku stilizovanog ružinog pupoljka. Ovo "5 gr" što piše na njemu ne treba da vas prevari, veoma se sporo troši i dugo traje. Mirisa gotovo da i nema, što meni odgovara jer najčešće tražim neutralne balzame za usne. Kad sam ga prvi put nanela, imala sam osećaj da mi je na usnama zaštitni film. Tako nešto sam i tražila, jer su mi usne prirodno tanke i baš mi nije potrebno da se još smanje i ispucaju zbog ovog vetra i hladnoće. Taj zaštitni osećaj traje prilično dugo, tako da nemam potrebu da na svaki čas posežem u džep po novu dozu spasa za usne.


Za razliku od balzama, losion za telo ima izraženiji miris.  Delikatan je i blago osvežavajući, što mi se jako dopada. Tekstura je bogata i lako se razmazuje, a koža nakon tople kupke i nanošenja ovog losiona bude fino hidrirana. Hidratacija je u ovom periodu nešto što je koži apsolutno neophodno, tako da ako tu stavku neki proizvod zadovoljava meni ništa više ne treba. Sve u svemu, losion za telo iz Bugarske ruže je sve ono što jednan losion za telo treba da bude.


Za teksturu kreme za ruke i njen miris ponavljam mišljenje iz prethodnog pasusa. Jedino bih da dodam da fenomenalno ide uz toplo držanje za ruke u hladne januarske večeri i , kao i mleko, nudi i UV zaštitu. Pakovanje od 75 ml je jako praktično, te uska tubica ove kreme staje i u najmanje džepove i  torbice. Sva tri proizvoda povezuje vrlo pristupačna cena, a poručivanjem u vrednosti iznad 2000 dinara isporuka na teritoriji Srbije je besplatna. Savete za negu lica i tela, vesti o nagradnim igrama i o tome gde možete da nabavite ove kozmetičke preparate, kao i  mnoštvo drugih zanimljivih informacija možete da nađete na fb stranici Bugarske Ruže.

No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly