Jan 9, 2014

Mirela Priselac Remi - Ja sam nakit freak!

Mirela Priselac Remi ženski je  vokal zagrebačkog hip-hop sastava "Elemental" koji je prošle godine proslavio 15 godina postojanja. Ona je dama poznata po britkom jeziku i energiji kojom šljašti na bini. Svoja je u svim aspektima života, pa i onda kad se radi o izgledu. Kaže da nakit nosi po osećaju, a mi kažemo da je to najbolji način nošenja istog.

                                              


Da li se nakit koji nosiš na nastupima razlikuje od onog koji voliš privatno? Ako je tako, u čemu je razlika?

 Zapravo se i ne razlikuje! Nakit nosim po "feelingu". Neki put više volim glomazne komade, a nekad mi je draže staviti nešto sitno, tek toliko da se ne osjećam golo, hehe… Jako volim nakit jer smatram da upravo on običnu svakodnevnu odjevnu kombinaciju može učiniti drukčijom i svježom! Što se tiče preferencije na pozornici, više-manje nema pravila. Jedino što sam naučila jest da za pozornicu neću staviti najteže naušnice koje će mi "izvući" uši, jer su nam nastupi dosta dinamični, pa mi se znalo dogoditi da mi je težak nakit zaista više uteg nego uživancija. Isto je i s najdužim ogrlicama – nije se jednom dogodio "odbijanac" kad bih nastradala zbog velike ili teške ogrlice.   


Pratiš li trendove sto se nakita tiče? Da li  ti se dopalo nešto sto je bilo aktuelno ove godine poput lanaca ili ogrlica u obliku kragnica?

Teško se oduprijeti trendovima jer je nakit koji je u trendu sveprisutan u svim dućanima, bilo da se radilo o dućanima specijaliziranim za nakit i modne dodatke ili dućanima high street brendova u kojima se najčešće odijevam. No, trudim se uvijek isfurati ga na neki svoj način. U posljednje dvije godine me veseli što je posvuda moguće naći lance koje i inače često nosim (inače bih lance kupovala u dućanima za kućne ljubimce, haha…) Nisu me se dojmile kragnice, nekako nisu moj stil, a moram priznat da su sa zakovicama zbilja pretjerali!


Postoji li neki komad nakita za koji si sentimentalno vezana?

Imam nekoliko svojih favorita – velike "loop" naušnice koje sam dobila na poklon za rođendan prije par godina, male naušnice u obliku lastavica (moja najdraža ptica), sat koji sam si kupila kad sam diplomirala… No kad si ovakav frik za nakitom kao što sam to ja, svaki komad ima svoju priču i točno znaš kad si ga kupio i u kojim prigodama si ga nosio. Tužite me, što da radim, priznajem – ja sam nakit freak!


Kako i gde najčešce nabavljaš nakit?

Posvuda! Volim ići u lov za komadima koji drugima prođu "ispod radara", koje drugi ne zapaze. Volim jednostavnost, možda čak i minimalizam… (i onda samu sebe iznenadim kupnjom najkičastije ogrlice ikada, haha…) Često mi se dogodi da mi se u dućanu s nakitom ništa ne svidi, ili mi se svidi tek jedna stvar jer nisam u trendu.

Ako moraš da izabereš jednu reč kojom bi opisala nakit koji nosiš, koja bi to reč bila?


Srebro.

Šta misliš o pirsinzima?

Sjajni su! Ja nemam petlje za to pa se divim ljudima koji se pirsaju! Nekoć davno sam htjela pirsati jezik (kad sam imala 17.), ali sam odustala zbog straha. Nisam ništa pirsala osim ušne resice, ali to čak ne smatram pirsingom u pravom smislu riječi. Sviđa mi se pirs iznad usnice, ali nemam petlje za to!

Koji je najčudniji komad nakita koji si ikada imala?

Mislim da bi u tu kategoriju spadali kilogrami i kilogrami lanaca koje sam kupila u dućanima za kućne ljubimce!


Da li si nekada probala da sama sebi napraviš nešto od nakita?

Uh, imala sam i ja svoju fazu s FIMO masom, haha! To je bila katastrofa… Na sreću, brzo me je prošlo. Nisam previše vješta s rukama, imam dvije lijeve, pa je možda i bolje da se ne upuštam u avanture izrade nakita. Opasna sam s kliještima kad idem prekrajati lance, ali za neke ozbiljnije zahvate nemam nekog talenta.

Postoji li neki komad nakita koji nikad ne bi nosila?

Nikad ne reci nikad. No, nekako se teško mogu zamisliti optočenu zlatnim nakitom. Jednostavno, nije moja furka.

Kakav si nakit nosila kao tinejdžerka?

Sitniji i skromniji. Dugo sam nosila male "loopove" koji su s godinama postajali sve veći i veći. Imam jedne toliko velike da mi je prijatelj rekao da mi na njima samo nedostaje papiga u sredini.





 


No comments:

Post a Comment

Follow Us @get_sparkly